هرلایف بلاگ خدمات و محصولات «کلینیک»، ویژگی جدید هرلایف برای ویزیت پزشکی آنلاین رونمایی شد

«کلینیک»، ویژگی جدید هرلایف برای ویزیت پزشکی آنلاین رونمایی شد


«کلینیک»، ویژگی جدید هرلایف برای ویزیت پزشکی آنلاین رونمایی شد

اپلیکیشن هرلایف، پیشگام در ارائۀ خدمات جامع سلامت زنان، به تازگی قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این قابلیت با نام «کلینیک» که هم اکنون در دسترس کاربران قرار دارد، فرصتی منحصر به فرد برای زنان فراهم آورده است، تا بتوانند از خدمات نوآورانۀ متنوع و باکیفیتی در راستای ارتقای سلامت خود بهره مند شوند.

کلینیک، ویژگی جدید اپلیکیشن هرلایف برای ویزیت آنلاین

هرلایف اپلیکیشنی که به عنوان محبوب‌ترین بستر آنلاین در حوزۀ سلامت زنان شناخته می‌شود، به تازگی ویژگی جدید «کلینیک» را به مجموعۀ خدمات خود افزوده است. این قابلیت گامی بزرگ و ارزشمند در راستای ارتقای سلامت زنان به حساب می‌آید. بانوان این فرصت را دارند که با عضویت در اپلیکیشن هرلایف، از مشاورۀ آنلاین پزشک متخصص در حوزه‌های گوناگون سلامت بهره مند شوند. 

آنها می‌توانند به آسانی در هر زمان و مکانی، سؤالات و نگرانی‌های خود را با پزشک متخصص یا عمومی مورد نظر مطرح کنند. به این واسطه، به طور کامل و با اطمینان خاطر، نیازهای سلامت خود را مدیریت نمایند.

سرپرست تیم پزشکی هرلایف: «هدف ما در هرلایف، همواره ارائۀ جامع‌ترین و بهترین خدمات به زنان برای ارتقای سلامت ایشان است. اکنون با راه اندازی کلینیک آنلاین متشکل از پزشکان متخصص مجرب، این فرصت را برای بانوان فراهم کرده‌ایم که به راحتی، در هر زمان و مکانی، از مشاورۀ آنلاین پزشکان متخصص بهره مند شوند.»

اپلیکیشن جامع پیش‌بینی پریود و مدیریت سلامت زنان هرلایف

  • تقویم پیش‌بینی و محاسبه زمان پریود؛
  • گفتگوی ناشناس و رایگان با پزشک؛
  • محتواهای سفارشی روزانه براساس وضعیت جسمی و روحی شما؛
  • امکان اضافه کردن نزدیکان در بخش همراه برای اطلاع از وضعیت چرخه قاعدگی شما.

ویژگی‌های برجستۀ قابلیت کلینیک آنلاین هرلایف

آنچه باعث شده تا اپلیکیشن هرلایف کلینیک آنلاین منحصر به فردی داشته باشد، ویژگی‌های کلیدی و مزایای آن هستند.

ضمانت رضایت شما

در کلینیک هرلایف، پزشکان با تخصص‌های مختلف از جمله داخلی، تغذیه، زنان و زایمان و همچنین پوست و مو به صورت آنلاین حضور دارند. در ضمن اطلاعات و سوابق تحصیلی و کاری آنها ذکر شده‌اند. شما می‌توانید با پزشک انتخابی، سؤالات و نگرانی‌های خود را مطرح کنید. چنانچه پاسخ‌های پزشک رضایت شما را جلب نکند، تمامی هزینۀ ویزیت آنلاین به کیف پولتان برمی‌گردد.

ضمانت بازگشت وجه

 پس از پرداخت هزینۀ مشاوره، پزشک درخواست شما را تأیید می‌کند. در این حالت امکان مطرح کردن سؤالات برای شما فراهم می‌شود. اما اگر پزشک درخواست مشاورۀ تأیید شدۀ شما را لغو کند، تمام هزینه‌ به کیف پولتان برگشت داده می‌شود.

رعایت حریم شخصی

هنگام مشورت با پزشک متخصص یا عمومی، این احتمال وجود دارد که تصمیم بگیرید مدارک پزشکی مختلف خود را برای دکتر ارسال کنید. مزیت مهمی که ویزیت آنلاین کلینیک هرلایف برای شما فراهم آورده، محرمانه بودن مکالمۀ شما با پزشک است. کلینیک هرلایف به گونه‌ای آماده شده که شما می‌توانید سؤالات خود را مطرح کنید، بدون اینکه نگران نقض محرمانگی اطلاعات شخصی و پروندۀ پزشکیتان باشید. (برای اطلاعات بیشتر، قوانین و شرایط استفاده از هرلایف را بخوانید.)

زمان انتظار برای پاسخگویی

شما هنگامی که در کلینیک آنلاین حاضر می‌شوید، با فهرستی از پزشکان در هر تخصص رو به رو خواهید شد. البته هرلایف امکان مشاوره با پزشکان عمومی را نیز برای شما فراهم آورده است. پس از اینکه درخواست را ثبت و هزینۀ مشاوره را پرداخت کردید، باید منتظر تأیید درخواست از سوی پزشک خود باشید. حداکثر زمانی که باید منتظر باشید تا وارد مشاورۀ متنی با پزشک شوید، ۶ ساعت است.

فرصت ویزیت آنلاین در کلینیک هرلایف را از دست ندهید

راه اندازی کلینیک هرلایف، بستری مطمئن و امن فراهم آورده تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز و در هر جایی که حضور دارید، سؤالات و نگرانی‌های سلامتی خود را با پزشک انتخابی مطرح کنید. اپلیکیشن هرلایف به مناسبت شروع به کار این قابلیت، کیف پول کاربران را به مبلغ ۴۰۰۰۰ تومان شارژ کرده است. شما نیز می‌توانید با نصب و به روز رسانی اپلیکیشن هرلایف، از اولین مشاورۀ آنلاین کلینیک این برنامۀ جامع سلامت زنان بهره مند شوید.

اپلیکیشن هرلایف با تعهد به ارائۀ خدمات جامع و نوآورانه در حوزۀ سلامت زنان، ویژگی جدید «کلینیک» را راه اندازی کرده است. شما بانوان می‌توانید با بهره مندی از ویزیت آنلاین پزشکان کلینیک هرلایف، سلامت خود را به نحو بهتری مدیریت کنید. برای بهره مندی از این فرصت طلایی می‌توانید:

  • اپلیکیشن اندروید هرلایف را روی نرم افزار اندروید نصب کرده و بعد از عضویت، از قابلیت «کلینیک» استفاده کنید.
  • از امکان صفحۀ وب اپلیکیشن هرلایف نیز برای مدیریت سلامت خود استفاده کنید. پس از عضویت، ویژگی «کلینیک» در دسترس شما خواهد بود.
آیا امکان ارسال مدارک و پرونده‌های پزشکی برای دکتر دارم؟

بله. شما می‌توانید مدارک پزشکی را به صورت عکس برای دکتر ارسال کنید.

چگونه می‌توانم درخواست مشاورۀ خود را لغو کنم؟

در صورتی که بخواهید درخواست ثبت شده را پیش از آغاز مشاورۀ آنلاین لغو کنید، باید با پشتیبانی هرلایف تماس بگیرید. اما هنگام پاسخگویی پزشک نمی‌توانید درخواست خود را کنسل کنید.

کلینیک آنلاین هرلایف چند تخصص مرتبط با سلامت زنان را پوشش می‌دهد؟

در حال حاضر، ۴ تخصص مربوط با سلامت زنان در کلینیک قابل استفاده است و تیم پزشکان عمومی نیز برای مشاورۀ آنلاین حضور دارند.

آیا می‌توانم همزمان در چند مشاورۀ آنلاین کلینیک شرکت کنم؟

بله. شما می‌توانید چند مشاورۀ آنلاین فعال با پزشکان انتخابی داشته باشید.